Atentie la mancarurile grele de sarbatori

0
26

Mancaruri Grele

Preparatele gustoase de Craciun fac orice femeie sa uite de curele de slabire si de dietele pe care le amana pana luna urmatoare. Copiii insa nu au un simt dezvoltat al masurii, ei cad cel mai repede tentatiei si le este usor sa manance din mers cate o placinta de aici si un fursec de dincolo.

Pentru a evita mici neplaceri digestive din partea prichindeilor, dar si pentru a le tine greutatea sub control. Incearca sa aplici una sau mai multe dintre metodele de mai jos pentru ca masura sa defineasca alimentatia din perioada sarbatorilor, iar zilele de vacanta sa nu se transforme intr-un cosmar din cauza consumului excesiv de mancare.

Evita acele preparate care stii ca iti fac intotdeauna pofta de mai mult si mai mult. Exista penru fiecare dintre noi astfel de alimente declansatoare, dar este responsabilitatea ta sa stii ce ii face micutului tau cel mai tare pofta. Mare atentie, poate fi vorba de ceva dulce sau de pateuri cu branza sarata. Ideal ar fi sa se evite acesete produse. In plus, nu tine dulciurile la indemana, pentru ca orice copil este atras de un platou de prajituri. Nivelul de zahar din sange nu trebuie sa creasca ingrijorator in aceasta perioada.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.