Yum! Brands, compania din spatele lantului de fast-food-uri KFC, a inregistrat anul trecut o crestere de 10 procente a profiturilor globale, cu toate ca a pierdut teren pe piata americana, in urma publicitatii negative din jurul magazinelor Taco Bell care a dus la un declin de peste 52 de milioane de dolari al veniturilor de anul trecut.
Profiturile mari ale companiei pot fi explicate de succesul lantului KFC care in China a depasit competitorul McDonalds’s, ajungand sa aiba in jur de 3.200 de restaurante (cu 2.100 mai mullte decat McDonalds’s).
Publicatia americana Business Insider a realizat o scurta trecere in revista pentru a explica traseul parcurs de KFC si succesul inregistrat pe piata chineza.
In 1940, colonelul Harland Sanders incepe sa foloseasca o friteuza sub presiune pentru a praji puiul mai repede si a-si spori profiturile.
Doisprezece ani mai tarziu se deschide prima franciza Kentucky Fried Chicken in orasul Salt Lake din statul american Utah, ne informeaza bloombiz.