Equalizer – Film Review

0
11

Equalizer Movie

Denzel Washington este excelent ales în rolul lui Robert McCall, un bărbat care lucrează la un magazin de materiale de construcţie şi, din cauza insomniilor, citeşte cele mai lăudate cărţi ale literaturii mondiale într-un mic restaurant de cartier deschis non-stop. Aici leagă o prietenie cu Teri (Chloë Grace Moretz), o prostituată adolescentă care visează să devină cântăreaţă, doar că este foarte conştientă că despărţirea de gangsterii ruşi nu va fi uşoară. Când Teri este aproape omorâtă în bătaie după ce refuză un client, Robert ia problema în propriile mâini, dovedind că ascunde o istorie extraordinară.

Nu totul este verosimil în acţiunile eficientului Robert McCall, dar scenariul actualizează inspirat fiecare situaţie şi are grijă să-i ofere eroului provocări interesante şi soluţii imprevizibile. Este de ajuns pentru a ierta scene neverosimile precum cea în care McCall lichidează, în nici o jumătate de minut, şase gangsteri ruşi înarmaţi cu fel de fel de arme.

Equalizer ar fi fost mult mai bun şi convingător dacă Fuqua nu şi-ar fi transformat personajul principal într-un erou aproape invincibil, aducând pe ecran şi câteva efecte speciale arătoase, dar mai potrivite filmelor cu supereroi decât celor cu foşti agenţi retraşi din activitate. Aflat la trei luni distanţă de împlinirea a 60 de ani, Washington nu este neconvingător în scenele de acţiune, dar Equalizer îţi lasă impresia că eroul său dispune de supra-simţuri, fapt ce îndepărtează filmul de action-ul clasic.Un film bun cu actiune intotdeuna Denzel face filme care iti taie rasuflarea, acest film merita vazut la cinema alaturi de colegi, urmariti mai jos un trailer al acestui film.