Ride Along – Film Review

0
5

Ride Along Movie

Un tip căruia-i turuie gura încontinuu ţine neapărat să meargă măcar o dată în patrulare pe străzile din Atlanta cu fratele iubitei sale, un poliţist căruia-i sare ţandăra foarte uşor. Odată ce acesta acceptă să fie însoţit de (probabil, spre disperarea lui) viitorul lui cumnat, cel din urmă se vede nevoit să facă tot posibilul să supravieţuiască în cele mai nebuneşti 24 de ore din viaţa lui.

În ultimii doi ani, agentul de pază de liceu Ben a tot încercat să-i dovedească lui James, detectiv decorat din cadrul forţei de poliţie din Atlanta (APD), că e mai mult decât un dependent de jocuri video care nu o merită pe sora lui James, Angela. Când Ben e, în sfârşit, acceptat la academia de poliţie, consideră că şi-a câştigat deja respectul poliţistului, şi că acesta îi va acorda binecuvântarea de a se însura cu Angela.

Convins că aşa o să vadă dacă Ben e în stare să aibă grijă de sora lui, James îl cheamă în patrulare într-o tură care ar trebui să bage în sperieţi orice începător. Dar, când noaptea ajung faţă-n faţă cu cei mai periculoşi criminali din oraş, James va descoperi că, atunci când ai gura mare e la fel de primejdios precum un glonte care goneşte spre gura ta.

De acum esti la curent cu tot ce se intampla aplicatia Stirile Radio Noise Romania este in Magazin Play (Google Play) Stirile Radio Noise Romania in Magazin Play