Tokarev – Film Review

0
18

Tokarev Film Poster

Paul Maguire duce o viaţă de infractor alături de tovarăşii săi, Kane şi Doherty, până într-o noapte când fură banii unui mafiot rus care-i iese în cale tocmai când se ducea la şeful lui să-i ducă nişte bani. Captura e mult prea mare ca să-i lase indiferenţi, aşa că alege să fugă cu banii. Maguire pleacă cu o geantă în care se află banii, dar şi un pistol Tokarev.

Însă gestul lui declanşează un război în toată regula între familia lor de infractori irlandezi şi mafia rusă. Paul îi instruieşte pe cei doi amici să stea ascunşi până se calmează lucurile, urmând ca apoi să împartă banii frăţeşte. Şaptesprezece ani mai târziu, Paul are o afacere legală în construcţiie însurat cu o femeie ambiţioasă, Vanessa, şi e un fată devotat fiicei sale adolescente, Caitlin.

Într-o seară, când Paul e ieşit cu Vanessa, detectivul care odată îl hărţuia vine să-i dea o veste cumplită: Caitlin a fost răpită. Paul îşi adună prietenii şi porneşte într-o căutare pe cont propriu, fiind convins că cel care a răpit-o pe Caitlin este mafiotul rus căruia îi furase banii cu ani în urmă. Vanessa, care la început îl sprijină, începe să se teamă că Paul va deveni din nou ucigaşul cu sânge rece care fusese odată. Sau poate că Paul a fost mereu un om violent care nu şi-a lăsat niciodată cu adevărat în urmă viaţa criminală.

De acum esti la curent cu tot ce se intampla aplicatia Stirile Radio Noise Romania este in Magazin Play (Google Play) Stirile Radio Noise Romania in Magazin Play