The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn – Film Review and Trailer

0
3

The Adventures of Tintin - The Secret of the Unicorn - Film Poster

Bazat pe celebrele şi îndrăgitele personaje create de Hergé, filmul urmăreşte aventurile unui tânăr şi îndrăzneţ reporter pe nume Tintin (interpretat de Jamie Bell) şi ale credinciosului său câine Snowy. Din clipa în care Tintin devine posesorul unei machete de vapor care ascunde un secret bine păstrat de secole, Ivan Ivanovitch Sakharine – un individ ticălos şi diabolic – porneşte pe urmele lui. Sakharine (interpretat de Daniel Craig) este convins că Tintin a furat nepreţuita comoară a unui pirat pe nume Red Rackham.

Cu ajutorul lui Snowy, al isteţului dar impulsivului Căpitan Haddock (interpretat de Andy Serkis) şi al detectivilor Thompson şi Thomson (Simon Pegg şi Nick Frost), Tintin va străbate jumătate de mapamond, într-o cursă nebunească, în căutarea Licornului, epava unui vapor care ascunde o comoară… dar şi un vechi blestem.

Columbia Pictures şi Paramount Pictures, în asociere cu Hemisphere Media Capital, prezintă The Adventures of Tintin, The Secret of the Unicorn / Aventurile lui Tintin: Secretul Licornului, o producţie Amblin Entertainment, Wingnut Films şi Kennedy/Marshall Production. Regia este semnată de Steven Spielberg. Scenariul este realizat de Steven Moffat, Edgar Wright şi Joe Cornish, după benzile desenate “The Adventures of Tintin, The Secret of the Unicorn” create de Hergé.

Producătorii filmului sunt Steven Spielberg, Peter Jackson şi Kathleen Kennedy, iar producători executivi Ken Kamins, Nick Rodwell şi Stephane Sperry. Co-producători sunt Carolynne Cunningham şi Jason McGatlin. Montajul este semnat de Michael Kahn, iar coloana sonoră este compusă de John Williams. Efectele speciale sunt supervizate de Joe Letteri, Scott E. Anderson şi Jamie Beard, iar regia artistică de Andrew Jones şi Jeff Wisniewski. Din distribuţie mai fac parte: Toby Jones (Silk), Mackenzie Crook (Tom), Daniel Mays (Allan) şi Gad Elmaleh (Ben Salaad).

De acum esti la curent cu tot ce se intampla aplicatia Stirile Radio Noise Romania este in Magazin Play (Google Play) Stirile Radio Noise Romania in Magazin Play