Din 3 ianuarie Dolce scoate din grila canalele PRO TV S.A.

PRO TV

Romtelecom și ProTV S.A. negociază de mai multe luni cu privire la continuarea difuzării celor 11 canale TV ale grupului, pe platformele de televiziune ale Romtelecom, se arată într-un comunicat al Romtelecom.

“Având în vedere că, până la acest moment, nu s-a ajuns la nicio concluzie, există o probabilitate ridicată ca, începând cu 3 ianuarie 2013, Romtelecom să fie nevoită să înceteze difuzarea celor 11 canale ale ProTV, inclusiv MTV România și VH1”, se arată în comunicatul emis de Romtelecom.

Romtelecom spune că “a negociat cu bună credință cu partenerul său, Pro TV S.A, făcând toate eforturile pentru a proteja interesele financiare ale clienților săi pentru a avea un abonament la un preț rezonabil”.

“Pe parcursul negocierilor, ProTV S.A. a solicitat Romtelecom o creștere semnificativa a costurilor de difuzare pentru cele 11 canale ale grupului, ceea ce ar presupune, în mod automat, costuri mai mari pentru clienții Romtelecom.

Ținând cont de faptul că fiecare leu contează pentru clienții săi, Romtelecom dorește să îi asigure pe aceștia de toată deschiderea și bună voința de a face toate eforturile pentru a ajunge la o înțelegere cu Pro TV S.A, cu privire la un preț stabil și rezonabil pentru transmiterea celor 11 canale ale grupului, exprimându-și, în același timp, speranța că și Pro TV S.A ține cont de interesul telespectatorilor români.

Romtelecom își exprimă regretul pentru orice potențiale inconveniențe ale clienților săi, din motive independente de companie. În același timp, Romtelecom dorește să își informeze clienții că, pentru a compensa posibila retragere a celor 11 canale, compania le va oferi acestora alte canale TV de cea mai bună calitate, începând cu data de 3 ianuarie 2013”, se mai arată în comunicat.

PRO TV SA: ROMTELECOM nu si-a aratat disponibilitatea de a plati pentru canalele PRO TV un pret care sa exprime valoarea corespunzatoare

“Succesul financiar al distribuitorilor de canale de televiziune, precum Romtelecom, se bazeaza in primul rand pe atractivitatea PRO TV si a altor canale romanesti, care determina intr-o proportie covarsitoare decizia de abonare. PRO TV face in fiecare an investitii masive in continut pentru a satisface asteptarile telespectatorilor. Este corect ca valoarea acestui continut, pentru care distribuitori precum ROMTELECOM obtin venituri din abonamente, sa se reflecte in pretul pe care furnizorii acestor servicii il vor plati de acum inainte PRO TV”,a declarat Anca Budinschi, Director General PRO TV SA, ne relateaza RTV.net

Daca ti-a placut arata-le si prietenilor tai:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on RedditPrint this pageEmail this to someone

Leave a Reply

Your email address will not be published.