Brico Depot a achizitionat magazinele Praktiker

Brico Depot - Praktiker

Praktiker a încheiat anul precedent cu afaceri de circa 137 de milioane de euro, în timp ce Brico Depot a avut venituri de peste 146 de milioane de euro. Adunând veniturile celor două lanțuri de bricolaj, Kingfisher ar deveni al doilea mare jucător de pe piața locală de bricolaj, după Dedeman, lider detașat cu afaceri de peste 1 miliard de euro anul trecut (în această ”ierarhie” a jucătorilor nu este luat în calcul grupul Arabesque, controlat de familia Rapotan, care activează pe piața de distribuție de materiale de construcții, dar care a intrat anul acesta de asemenea pe piața de bricolaj prin brandul MatHaus; Arabesque a avut anul trecut afaceri de 353 de milioane de euro).

“România are o piaţă de bricolaj şi amenajări interioare atractivă, în creștere, și am avut mereu intenţia ca pe termen mediu să ne creştem cota de piaţă. Sub rezerva aprobării Consiliului Concurenţei, achiziția strategică a Praktiker România, împreună cu structura magazinelor Brico Depot, ne oferă o prezență puternică în toată țara”, spunea săptămâna trecută Adela Smeu, CEO al Brico Depot România, odată cu anunțul privind preluarea rețelei controlate de Omer Susli. Valorea tranzacției nu a fost făcută publică, scrie NewMoney.ro

Si toate magazinele Praktiker se vor transforma in Brico Depot cu timpul pentru ca transformarea lor ii destul de costisitoare.

Daca ti-a placut arata-le si prietenilor tai:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on RedditPrint this pageEmail this to someone

Leave a Reply

Your email address will not be published.