Asteniile de primavara – Sfaturi

Asteniile de primavara

Persoanele îngrijorate, stresate, obosite în exces ar trebui să petreacă un timp îndelungat afară şi să practice sport în aerul curat al primăverii. Procedând astfel, se activează serotonina (această substanţă este corelată cu starea sufletească; diferite medicamente care ajută la prelungirea efectelor ei sunt folosite drept antidepresive), opusă melatoninei, hormon produs de glanda pineală la întuneric, responsabil pentru febra emoţiilor din timpul primăverii.

Astfel de activităţi te vor ajuta să treci peste neplăcutele senzaţii specifice oboselii. O alimentaţie echilibrată, bogată în vitamine, evitarea dulciurilor concentrate, a zahărului, în general, şi a cafelei, alături de un somn odihnitor şi suficient, plus exerciţii fizice regulate sunt măsurile care trebuie luate de către persoanele atinse de astenia de primăvară, pentru a-şi recăpăta progresiv energia.

De asemenea, pentru relaxarea organismului sunt indicate şi băile cu esenţe aromatice. Printre plantele recomandate de fitoterapeuţi se numără: cicoarea, coada şoricelului, păpădia, salata şi urzica.

Primăvara auzim peste tot de astenie, acea stare de slăbiciune generalizată cauzată de schimbările de temperatură şi de lumina în exces. Organismul este epuizat, lipsit de vitalitate şi forţă din cauza carenţelor alimentare, deoarece iarna se consumă multe alimente conservate, care au un aport redus de vitamine şi săruri minerale.

Daca ti-a placut arata-le si prietenilor tai:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on RedditPrint this pageEmail this to someone

Leave a Reply

Your email address will not be published.